fredag 8 maj 2009

Tidsbrist

Varför har man aldrig TID?
I går pratade vi om att vi ska åka ner till stan hela familjen och shoppa lite vår/sommar kläder. Vi åker till Mallis snart så det skulle vara lite kul att ha lite nytt då. Det fanns en dag vi kanske kunde allihopa samtidigt, och det är om två veckor, den 21:a när vi är det är kristihimmeldagen och vi är lediga. Hoppas verkligen att stan är öppen då...
Annars är våran vardag full av fotbolssträning, handbollsträning, ridning, matcher, skjutsa, hämta. Mitt upp i allt så jobbar vi båda heltid. Men men, har man tre barn så är det nog bara att bita i det sura äpplet. Det bästa av allt är att vi har de bästa barnen vi någonsin kan önska oss. De är våra godingar!!


Vaknade i morse och hade ont i halsen. Åkte till affären innan jobbet och köpte mina favorit halstabletter. Eftersom de är så goda så blev det både två, tre, fyra och fem tabletter när jag satt på jobbet. Den ballongmagen som jag fick efter det gick inte av för hackor! Nu mår jag som en skit.



Överdriven konsumtion kan ha laxerande verkan.... Jo tack....jag märkte det...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman!
Va roligt att få läsa ett inlägg från dig, det var ett tag sen...;-)
Men jag vet, har man fullt upp är det inte direkt bloggen man prioriterar!!

Ohh, va härligt för er att komma iväg till solen, det skulle ju inte vara fel....speciellt inte när vädret är som det är här hemma nu...:-(

Vi flyttar ju snart, då vill jag samla ihop tjejligan igen och bjuda ut er till oss. Det skulle väl vara något :-)

// Puss och kram Marie

Linda sa...

Åhh vad mysigt det skulle vara. Ser verkligen fram emot att se hur ni har fått det och sitta skvallra lite.

Ha det bra sålänge.
Puss o kraam!!!