fredag 29 maj 2009

Ledig dag

Vilken underbar dag!
Dagen började med att jag skjutsade Liam till skolan och sedan åkte till frissan. Nyklippt och nyfärgad var det lagom att hämta Liam då han slutat för dagen.
Vi åkte hem och satte oss i solen och bara hade det skönt. När han hade fått nog så sprang han över till grannen och lekte. Sedan kom Liams pappa och hämtade honom, Då passade jag på att tvätta bilen. Så nu är den ren, eller ren och ren den är randig om jag ska vara ärlig. Nu ska jag hoppa in i duchen och sedan sätta mej i bilen och åka hem till Marie. Ida och Anna ska också dit, det ska bli så himla mysig att träffa dom.


Liam gjorde mej sällskap, fast i skuggan.
Ledig ska man vara:-)

Nytvättad bil!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag är iallafall INGET avundsjuk på dina bruna ben...*ler*...!!

// Stor kram!!