fredag 27 februari 2009

För att värma upp....

....efter mitt lilla blogg uppehåll så mjukstartar jag med en liten lista som jag var inne och hittade hos Marie.

Vad heter ni? Linda & Andy
Har ni några smeknamn på varandra? Mamsen & Papsen
Hur träffades ni? En torsdagnatt på Harrys dansgolv. (112:an)
Hur länge har ni varit tillsammans? Till & från i tre år.
Är ni förlovade?Ja!
Bor ni ihop?Ja!
Har ni barn? Tre tillsammans (inga gemensamma)
Har båda körkort?Ja
Kommer du ihåg er första kyss? Japp
Vem sa "Jag älskar dig" först? Tror det var jag...
Vem är äldst? Andy
Vilka stjärntecken är ni?Jag är tvilling, och Andy är vädur.
Vem fyller först på året? Andy
Vem är längst? Andy
Vem sjunger bäst? Ingen, men jag vinner lätt på singstar:-)
Håller ni i handen på stan?'Oftast.
Kände ni varann innan ni blev ihop?Ja
Vad har ni gemensamt? Mycket.
Blev du kär i första ögonkastet?Jag tror nog det...
Har ni någon speciell låt? Flera faktiskt, men TATU:s Gomenasai är den första.
Har ni stora framtidsplaner? Absolut... främst med huset.
Har ni gråtit i varandras armar?Ja eller rättare sagt, jag tjuter och Andy tröstar.
Har ni varit utomlands tillsammans?Nej, men ska till Mallis i juni.
Vilket är ert bästa minne? Massor av fina minnen. Bla Smögen i sommras, förlovningen i Västervik, mysiga sommarkvällar tillsammans.
Vem lagar bäst mat?Jag.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?Lagar mat, viker tvätt, skjutsar till träningar, fixar med barnen.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?Ja, det gör vi!!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej!
Blir du lätt svartsjuk? mmmm.... båda två som tur är...
Ringer eller SMS:ar ni mest?Smsar på jobbet annars ringer vi.
Brukar nån av er prata i sömnen?Inte pratar men Andy går ofta i sömnen....
Trevlig Helg!!!

Inga kommentarer: