tisdag 26 maj 2009

Gårdagens födelsedag....

...jo det är jag som har fyllt år. Och anledningen till att jag skriver det här inlägget är för att jag vill tacka alla som tänker på mej på min stora dag. Andy skickade blommor, avdelningen på jobbet hade skramlat ihop till en present. Den stora överraskninen hände när vi satt och fikade på jobbet. Helt plötsligt säger Emilie: -Men Linda titta vem som kommer med blommor till dej. När jag vänder mej om så står min gamla barndomsvän Ida ute i receptionen. Jag har inte sett henne på evigheter, och helt plötsligt står hon där med ett fång rosor Snacka om att jag blev glad. Ida Anna & Marie hade fixat en jättefin bukett rosor till mej. Gissa om det värmde?
På eftermiddagen kom mamma, svärmor & svärfar förbi. Lugnt och skönt men väldigt trevligt.
Andy hade fixat och styrt med presenter till mej. Jag fick bla annat en ny hårtork, perfekt (nu kan jag slänga min 90 kronors-tork från Rusta) och en super fin brödburk.




Tack alla mina goa vänner och släktingar för att ni tänker på mej!!
Puuuusssss




Fina blommor från mamma och min älskling




Superfin brödburk från Lagerhaus.

Fina buketten från Anna, Marie och Ida.

Inga kommentarer: