måndag 2 februari 2009

Oboy vilken morgon...


Jag måste berätta om en liten "fadäs" som hände i morse.

När jag tittade mig i spegeln så kände jag mig för en gång skull ganska nöjd. Borstade tänderna, tog munskölj och satte på mej favoritparfymen. Det sista jag gjorde var att smörja in nagelbanden med en fet kräm och avslutade det hela med läppglans. Satte på mej nytvättade jobbtröjan och gick ut i köket. Där höll Pontus på för fullt att duka undan barnens frukost. Jag högg tag i oboy paketet för att ställa upp det i skåpet ovanför kylen. Det var bara det att locket inte satt på ordentligt....

Där stod jag med oboy i hela ansiktet och håret. Nytvättade svarta tröjan var ljusbrun plus att Pontus råkade trampa i högen på golvet.

Så från att känna en doftmix av Light blue, mint och eight hour creme till att lukta oboy. Fy, jag har haft den lukten i näsan hela dan!


Guud vilken härlig start på måndagen.


Sugen på Oboy?? Ehh..... Nej.
Puuss

1 kommentar:

Anna sa...

Hahahaha.... Jag hade blivit VANSINNIG... Helst med mitt stressiga morgonhumör. Fy, vilken mardrömsstart.

:-)

Kram