torsdag 19 februari 2009

Shopping och tjej/kill-kväll.

På lördag ska jag och mina barndomsvänner Åsa och Maria ha tjejdag/ kväll. Vi ska till World Class och bubbla, äta och dricka vin. Sen drar vi hem till Åsa för att äta kex och ost, umgås och göra i ordning oss. Samtidigt hemma hos oss sitter våra grabbar framför tipslördag och dricker öl. Vi ska senare möta upp dom ute. Det ska bli såå kul!!

Men det finns ett litet problem..... Jag har inget att ha på mej!!
Därför tar jag med mej Åsa ner på stan i dag för att hitta nåt snyggt. Jag tycker bara det är så himla svårt att hitta nåt., när man måste.
Jag är även sugen på att handla lite fräscha vårkläder. Hittade lite fint på HM:s sida.
En fin vit kofta för 249 kr

Marinblåa sneakers 129 kr....
http://www.hm.com/



......eller vita.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, va mysigt!!
En sån där kväll som man bara drömmer om...:-)
Hoppas ni får RIKTIGT roligt, och hälsa dom jag känner från mig...;-)

Förresten, det hade varit jättemysigt att träffas imorgon. Men dels så jobbar jag, och dels så har ju Theo svinkoppor!

Men GÄRNA en annan gång :-)

// Kraaaaam!!

Anna sa...

Kul det var att se dig idag gumman! Tack för din kommentar. Den satt klockrent då jag kännt mig som en RÖV idag, med förkylnings-torr-näsa och ansiktet i vit/röd skiftande färg.


Puss