torsdag 15 januari 2009

Var inne på.......

Annas blogg och hittade några listor som jag snodde med mej.
PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan? Inget, men måste jag välja så blir det näsan.
2. Vara seriös eller rolig? Seriös och rolig
3. Dricka röd eller grön mjölk? Gröön
4. Brinna upp eller drunkna? Jag vill helst brinna upp.... nej då, INGET såklart
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mamsen & Papsen
SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? Det är klart
2. Sol eller måne? Sol....
3. Vinter eller höst? Vintern (juletiden) Hösten (november)
4. Vänster eller höger? Höger
5. Soligt eller regn? Solen
6. Vaniljglass eller chokladglass? Choklad. Favorit sedanjag var 2 typ.
OM MIG..
2. Hur mycket är klockan just nu? 09:26
3. Fullständigt namn? Linda Marie
4. Vart vill du bo? Jag älskar mitt hem. Vill inte flytta.
5. Hur många barn vill du ha? Helst ett till så vi får fyra.
6. Vill du gifta dig? Ja, det vill jag....
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär eller rättare sagt bryter den innan den kokar....
8. Har du ätit sushi? Ja en gång, ingen favorit.
9. Favoritglass? Choklad
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? 3-4
11. Humör? Bara bra
HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Japp
2. Sjungit? Ja, i bilen på väg till jobbet
3. Blivit kramad? Ja
4. Saknat någon? Andy och barnen när jag är på jobbet
5. Dansat galet? Nej.
6. Klippt håret? Nej
7. Gråtit? Nope
9. Ljugit? Nej
10. Blivit kysst? Jo då
GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Nej
2. Har du en hund? Nej, är inte överförtjust.
3. Tycker du att du är attraktiv? Inte alltid tyvärr
4. Sover du helst själv eller med någon? Med någon, min kille såklart. Ringlar mej runt honom tills han får panik i värmeslag.
5. Tror du på spöken? Nja... ibland....
Det var det.... Puss & kram.

Inga kommentarer: