torsdag 15 januari 2009

Jullovet som var....

Jag vet, jag vet. Det känns som månader sedan vi släpade in granen, pyntade , fixade, trixade, åkte varv efter varv dan innan julafton på maxi parkeringen och svor över platsbrist och att det minsann var bättre förr innan dom byggde om parkeringen, låg och jäste i soffan till gamla filmer eller stod och hurrade o härjade och var kanske lite väl högljudd när vi skålade vid tolvslaget. Allt känns som ett minne blott. Men jag har inte bloggat ett dugg under den här händelserika ledigheten. Därför vill jag ta tillfället i akt och lägga ut några bilder som ett farväl till det här jullovet.





Vårt fina peppearkakshus som Moa och jag har gjort.

Älsklingen fixar utegranen.


Julafton. Pontus bjuder tomten på en kram.


Vilket stort paket.


Love of my life.





Jag i kilten.



Våra fina plankor. Nyårs middagen.







Liam & Andy vid Aborreberg







Korvgrillning med familjen samt svåger med familj.










Huset granen och lådan.









3 kommentarer:

Anonym sa...

MMMMMMyssssigt!!!Puss/Emilie

Anna sa...

Hallå stumpan!
Kul att se dig här igen... ;-)
Vilka fina bilder....
Riktigt snygg kjol, pudding där! :-)

Angående maran...
Jag messar istället...

Puss puss

Anonym sa...

Oh va kul med bilder :-)
Du är så jäkla snygg, gumman!!
Riktigt läcker i den där fina kjolen!!

// Kram, kram!!