måndag 19 januari 2009

Scrapmara och helgmys.

Helgen har varit riktigt lugn och mysig. I fredags hade vi besök av Andreas bror. Vi drack lite vin och spelade Buzz. Riktigt avkopplande och trevligt.
I lördags var jag på scrappmara i Vidablick med Anna. Det var såå kul att sätta sej och pilla ihop ett par kort igen, det är evigheter sen. Nu har jag fått tillbaka lusten igen. Tack Anna för att jag fick följa med. Säg till om det blir fler gånger. Jag följer gärna med, men då ska jag försöka att inte dubbelboka.......

Kort på korten läggs ut inom kort. ;-)

Kraaam!!!

2 kommentarer:

Anna sa...

Tack själv för att du ville följa med. Nästa datum är satt till den 28 februari. Då är du välkommen.

Måste berömma dig för din talang...
Otroligt duktig! Det är som om du har det i blodet eller nått.

Puss

Linda sa...

Men tack gumman, guu vad kul att höra. Det värsta är min fantasi, den är lika med noll. Men det där går ju i vågor. Jag har en fantastisk lärare. Utan dej-inga kort. Puss på dej.