torsdag 31 juli 2008

Snart, snart, snart........

.....om en timma sitter jag i bilen på väg till Krokek och Liam som är hemma hos Emilie och Robin. Dom har varit och badat och solat i Sandviken i dag. Snacka om att jag ville vara där då. Nej jag har suttit på jobbet och har haft det hur lugnt som helst.

Har följt rättegången om Arbogamorden. Fyy faan för denna vidriga människa som har gjort detta. Stackars stackars familj och vänner runt dom söta och oskyldiga små barnen. Jag bara hoppas att den som är skyldig till det här får sitta inne för resten av livet. USCH!!!!

Åhhh jobbarkompisen var precis inne med sin lille kille på 17 månader. Sååååå söt!!! Det är så att man blir sugen på en till. He he.

Nej, nu har jag inte tid med det här mer...

HA DET!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg blogg!!!Ha det bäst i helgen! På måndag börjar allvaret! PUSS //Emilie