tisdag 29 juli 2008

Mitt första inlägg!!

Nu sitter jag här på jobbet på ett iskallt kontor och tittar ut genom fönstret. I dag är det ca 30 grader varmt ute och klarblå himmel. Om man bara fick backa tillbaka tiden för tre veckor sedan när man kom hem hällde upp ett glas rött och firade att ÄNTLIGEN är semestern här!

Dessa tre veckor har gått så otroligt fort, men det har varit de bästa veckorna jag har haft på flera år. Västervik med öl, tält och trevliga människor, Smögen med ribbåt, skaldjurs tallrikar och fulla ungdomar i stora lyxiga båtar, Åstön (sommarstället) med rödvin, mys framför öppna spisen, yatzy, myggor och foppatofflor, Tasvik (sommarställe nr 2) med GT, sol, bad, bränna, bromsar, barnen som var uppe enda tills det blev mörkt ute. En salig blandning som blev helt fantastisk till slut.

Dessutom har jag fått min drömprins. När vi var i Smögen frågade han om jag ville byta ring med honom. OM JAG VILLE?? Så nu sitter jag och pillar på min fina ring som sitter på mitt vänstra ringfinger och konstaterar att jag måste nog fan vara en av de lyckligaste i världen.....



Våra superfina ringar i vitt guld som vi betställde på

Anderssons Ur & Guld AB i Västervik. Vilken underbar personal.

Tack för kanonbra service.

Inga kommentarer: