onsdag 30 juli 2008

Ensamma i 5 dagar!!!


I dag åkte Andy och Pontus på fotbollsläger i Umeå, Moa ska ut på sjön och jag och Liam ska vara ensamma hemma enda till söndag. Usch jag har aldrig varit i från Andy så länge sen vi flyttade ihop. Men jag ska försöka bita ihop och få lite gjort hemma. Vi har massor av planer för trädgården. En låg mur ska sättas upp en ny brevlåda ska köpas, huset ska målas om, även planket runt om, så vi har o göra. Huset är nyrenoverat endast med några få detaljer kvar. Så i september blir det inflyttnings-/förlovnings- och home makeover fest.
I dag har jag massor att göra när jag kommer hem. Jag ska plocka undan efter morgonens panik inför avfärden, ta in all tvätt som hänger på baksidan (TRE tvättställningar) packa till mig och Liam för i morgon ska vi sova över hos min kära kollega och bästa vän Emilie. Hennes lilla grabb Robin och Liam ska få leka lite. Emilie och jag kommer antagligen att sitta på altan och tjattra hela kvällen. Vi har lite att ta igen, vi har inte setts på en månad och vanligtvis så sitter vi brevid varandra på jobbet ca 7 timmar om dan. Jag längtar tills i morgon. Love you gumman!

Inga kommentarer: