tisdag 1 september 2009

You´ll never walk alone

När min sambo Andy och jag beslutade att förena våra familjer och flytta i hop så hade jag en son som var totalt ointresserad av allt som hade med sport att göra (morfar, det måste vara din gen:)

Men allt efter som tiden har gått så har hans intresse växt bara mer och mer. Andy (som själv älskar allt som har med fotboll och även andra idrotter att göra) har varit en otrolig inspirationskälla för honom inom sportens värld.

Hela vår familj är engagerade i olika idrotter båda grabbarna spelar fotboll, Andy är fotbollstränare, Moa rider och spelar handboll.... Själv så är det fotboll som gäller för mej.......Okej från tv-soffan!! Men det är bättre än ingenting. Ja är bra på att skjutsa och laga mat till de andra också;-)

En annan sak som ligger våran familj varm om hjärtat är engelsk fotboll och Liverpool.

Grabbarna är helt frälsta och jag måste nog erkänna att mitt hjärta klappar ganska hårt för det laget också.

Vill visa er en liten videosnutt från en match när Liverpool fansen sjuner deras "frontsång" You´ll never walk alone.

Tyvärr är inte sången med från början, men det räcker ändå.

Vem skulle inte vilja stå mitt i publikavet på Anfield Road och sjunga med i denna underbart fina sång. Man får gåshud!!!!

2 kommentarer:

Paulina sa...

Vi älskar fotboll här med:)Kanske mest jag....men då Bajen. Tyvärr ger inte svenska lag så mycket vällust:)Så får bli engelsk, spansk och italienskt på tv.

Barnen e mer för dans och djur....dessa flickor.
Ska försöka få Alma att börja friidrottsskola, de har någon testdag på sön här. Hon satt som klistrad framför tvn då friidrotts och simvm va nyss:)Så vem vet...nya Bolt eller Ahlshammar:)

Vi får höras vännen,sköt om er.
Kramar

Ladylox sa...

Tack för din kommentar. Alltid roligt när nya besökare gör sig till känna.

Har kikat runt lite på din blogg och ska ta och prova på att baka tekakorna du tipsade om. De såg supersmarriga ut!

Trevlig helg!

//Marie