tisdag 1 september 2009

Jag är en periodare

I bland kan det komma tre inlägg på en dag... i bland ett inlägg på tre månader.... Tråkigt, tråkigt, men i bland har jag så mycket annat omkring mej och i bland skulle jag kunna skriva hur mkt som helst och bland är det bara skönt att skriva av dej lite, även om det är helt ointressant

Hur som helst, tiden har gått och jag blir bara tjockare och tjockare.
Jättemysig med mage osv, men man känner sej ungefär som .....ett vaggande skithus.

Men man får göra det bästa av situationen så igår tog jag en liten shoppingrunda i söndags.


Hittade lite inför hösten:-)



Snygga stövlar från Din Sko

Mamma jeansleggins från H&M

Kunde ju inte låta bli den här lilla godingen.

Även den från H&M








Visste inte hur jag skulle visa den här tröjan på bästa sätt. Me det får bli så här.

Från Gina Tricot.

Ha en bra dag!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var så roligt att se dig i söndags, och idag med förstås...;-)

Såå himla söt liten overall du köpte...MYYYS!!!
Och fina kläder till dig själv med förstås...;-)

// Stor kram!!