lördag 27 juni 2009

God morgon!


Jag älskar det här vädret. Man slipper huttra & man kan ha dörrarna öppna och gå runt i linne och shorts utan att frysa det minsta. Det gillar jag:-)

Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem så att vi kan åka och bada. Har plockat lite och sitter nu och lyssnar på melodikrysset Andy den stackarn står parkeringsvakt på Sports Campen i dag. Pontus spelar i Borgia så föräldrarna får snällt ställa upp på sådana roliga aktiviteter.


Annars blir det en lugn dag. Vi var bjudna på fest ikväll, grannen fyller 40 år, men vi hoppade över den. Det har varit så otroligt mycket fester och jippon varje helg nu så vi tog det kloka beslutet att stanna hemma.


Jo en sak ska vi göra!

Vi måste köpa en ny pool. Vi satte upp våran fina pool i förrgår, pumpade upp "ringen" längst upp och fyllde poolen med vatten.

Tänkte inte mera på det, grillade, kollade matchen (som för övrigt var så orättvis, Sverige skulle ha vunnit!!!!) helt plötsligt brakar det till och vi hör att det börjar tokforsa vatten, vänder mig om och ser att "ringen" har gett vika. Som tur är så var det bara den översta delen som gick sönder så efter ett tag så sluta det att forsa. Så nu är det bara att tömma den och åka och köpa en ny!


Ha en underbart fin och bra dag!!


Kram, kram.

Vår trötta pool!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh, jag vill också köpa en pool!
Men vi behöver röja lite på våran tomt innan vi kan få plats med en sån...:-/

Har du semester nu förresten??

// Puss och kram!!