måndag 4 augusti 2008

Regn & Rusk!

Hallo!
Vilket väder! Det här är man ju inte van vid. Och vi som ska ut på sjön på fredag. Skit oxå.
I dag var min Emilie tillbaka på jobbet. Äntligen någon att prata med, tiden gick liksom lite snabbare då. Nu är slutet nära och jag ska åka hem till Sandra min vän på en kopp. Det ska bli trevligt.
Nu har äntligen mina pojkar kommit hem från Umeå. Igår var jag & Liam o hämtade dom utanför Hemköp där dom kom med bussen. Det var inte en dag för tidigt.

Nej det har faktiskt inte hänt så mkt mer så jag säger hej, hej.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej min vän !
Tack för senast! Himla mysigt, som vanligt när vi ses.
Det är så härligt att prata gamla minnen, o uppdatera sej om allt nytt som händer i våra liv :)
Kram på dej !

Anna sa...

Hej gumman!

Säger som Ida. Tack för senast! Trevligt som tusan.
Roligt att du också bloggar. :-)

Förstår att det är skönt att grabbarna är hemma nu.
Hoppas allt är bra med er!

Kram kram

Anna sa...

Du har en utmaning i min blogg...

Anonym sa...

ja ja ja ja ja j ja tycker det är dddddåligt uppdaterat på den här bbbbbloggen jag. Ja ja ja ja tycker det är dåååååååligt.....jäättedåååååligt!

Anonym sa...

Nämen...vad är detta...?!
Har HELT missat din blogg...:-(
Den ska jag direkt lägga upp på min blogglista!!

Förresten...tack för senast...:-D
Så himla mysigt!!!

// Kraaaam Marie